poniedziałek, 21 października 2013

#82 Coś z mojego życia xd

Hej wam wszystkim mój blog ma już 2500 wyświetleń. Dziękuję wam wszystkim za te wszystkie wyświetlenia. Naprawdę bardzo dziękuję i nie spodziewałam się, że będzie aż tyle wyświetleń. Zakładając tego bloga myślałam, że może będzie ok. 10 wyświetleń :o Mam nadzieję, że nikt nie będzie zły jak dodam zdjęcia z mojej szkolnej wycieczki do "Pijalni czekolady Wedel". A jak dobijemy dzisiaj do 2600 wyświetleń to dodam zdjęcie klona, którego widziałam w Wawie xd
-------------------------------------------------------------------------


                                                   Ciepła czekolada do degustacji  :)

                                                 Mojego stolika ciasteczka przed dekorowaniem

I po dekoracji ciasteczek

Moje ciasteczka xd
I w specjalnej torebeczce xd

P.S - Jak myślicie czy powinnam założyć bloga takiego o codziennym życiu. Liczę na szczere opinie na ten temat. + KOMENTUJCIE 




2 komentarze:

  1. Wow byłaś w Wedlu *-* A @Mary Styles była z tobą, bo wy podobno się przyjaźnicie. To była z tobą czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy dodasz zdjęcie klona Harrego *-* ~ Lux Styles

    OdpowiedzUsuń