środa, 16 października 2013

#79 Larry Stylinson +18

Boże staję się zboczona xd 3 pod rząd imagin +18
UWAGA ! IMAGIN TYLKO DLA LARRY SHIPPER !!!
-------------------------------------------------------------------
Głupi Styles. Od początku lekcji posyła mi głupie uśmieszki i przygryza wargę. Teraz jeszcze ssie ten pieprzony długopis. Nie wiem co w nim takiego jest , ale moje spodnie od jakichś 20 minut są za ciasne. Niech ta lekcja się już skończy. Harry ostro tego pożałuje.

Musiałem jeszcze patrzeć na niego przez jakieś 10 minut aż nadeszło wybawienie w postaci dzwonka. Wrzuciłem szybko wszystkie książki i wyszedłem z sali. Kiedy tylko Harry wyszedł z klasy złapałem go mocno za nadgarstek i pociągnąłem na 4 piętro do opuszczonej łazienki.

Otworzyłem kopniakiem drzwi , a chłopaka popchnąłem na ścianę. Zanim wpiłem się w jego usta zauważyłem szyderczy uśmieszek. Mocno naparłem swoimi ustami na jego. Polizałem koniuszkiem języka jego dolną wargę , a chłopak wpuścił mnie do środka. Swoje dłonie położyłem na jego pośladkach ściskając je od czasu do czasu. Loczek wplątał swoją dłoń w moje włosy , a drugą próbował rozpiąć guzki od moich spodni. Wsunąłem swoje dłonie pod jego białą koszulkę i zacząłem podciągać ją do góry. Wyższy chłopak zamienił nas miejscami przez co teraz ja byłem dociskany do zimnych płytek. Biała koszulka wylądowała na ziemi , a moje spodnie opadły na kostki. Przerwałem nasz szaleńczy pocałunek aby także zrzucić swoją koszulkę. Szyją Harry’ego ozdobiłem kilkoma dużymi malinkami , a teraz zamierzałem utworzyć podobną na jego wystającym obojczyku. Kiedy ja przyssałem się do wystającej kości, Styles zrzucił do końca moje spodnie i zaczął zdejmować swoje. Chłopak wsunął do moich spodni rękę i zaczął lekko masować mojego członka. Z moich ust wydobył się jęk. Nagle na korytarzu usłyszeliśmy dzwonek na lekcje. Na chwilę oboje zamarliśmy , ponieważ w trakcie lekcji inni przychodzą tu czasem palić. Kiedy na korytarzu ucichło. Wróciliśmy do wykonywanych czynność. Wpiłem się w usta Hazzy, a rękoma ściągałem jego bokserki które spadły do kostek. Styles zrzucił je do końca. Odsunąłem się od chłopaka i odwróciłem nas tak , że to ona opierał się o ścianę. Ukucnąłem prze nim i wziąłem w rękę jego przyrodzenie. Lekko poruszałem dłonią w górę i w dół. Zatoczyłem na główce kilka kółek językiem. Ścisnąłem lekko placami jądra chłopaka na co z jego ust wydostał się jęk. Polizałem jego członka po całej długości i wziąłem go do buzi. Delikatnie poruszałem głową. Harry wypchnął biodra w moją stronę , więc musiałem go przytrzymać. Kiedy jego członek zaczął drgać , a jęki się nasilały wyjąłem go.

Skończ to co zacząłeś Tomlinson. - wysyczał a ja pokręciłem przecząco głową wstając.



Chłopak pociągnął mnie szybko do góry i przycisnął do ściany.

Pożałujesz. - powiedział i wpił się agresywnie w moje usta.



Złapał mnie za pośladki i podniósł do góry. Oplotłem jego biodra moimi nogami , a wtedy chłopak we mnie mocno wszedł. Skrzywiłem się na ten ostry ruch i wydałem jęk bólu. Wyższy chłopak uśmiechną się tylko i zaczął poruszać się coraz szybciej. Oplotłem swoje ręce wokół jego szyi. Oparłem się czołem o jego ramię głośno dysząc. Styles był coraz szybszy. Nasze ciała były pokryte potem. Uniosłem swoją głowę i znów wpiłem się w usta chłopaka. Naszej języki znów się ze sobą złączyły , a ja doszedłem na swój i jego brzuch. Harry wykonał jeszcze kilka ruchów i także doszedł. Wyszedł ze mnie , a ja poczułem dziwna pustkę. Jego ręce leżały teraz na mojej tali. Swoją głowę schowałem w jego szyi próbują uspokoić oddech. Staliśmy tak przytuleni kilka minut. W końcu Harry puścił mnie , uniósł lekko mój podbródek i pocałował czule w usta.

8 komentarzy:

  1. Wiesz. Masz rację. Robisz się zboczona. A ja razem z tobą albo nawet bardziej bo wszystkie +18 które teraz wstawiasz to ja już w wakacje przeczytała.
    P.S. Jesteś Larry Shipper? Nie to żeby coś, lubię imaginy/opowiadania o Larrym.
    P.S.2. Miałam wczoraj skomentować ale miałam problem z logowaniem xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie za malo czule...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo podczas seksu, nie myśli się o czułości, a o tym żeby sprawić sobie przyjemność.

      Usuń
  3. http://imaginy-z-o-n-e-d-i-r-e-c-t-i-o-n.blogspot.com/
    To moje (dopiero zaczełam)twoje imaginy są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Orgazm.*-* <3 masz talent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie chciała mieć takiego "talentu" .

      Usuń
  5. http://trought-the-dark.blogspot.com/#_=_ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń