czwartek, 18 lipca 2013

#6 Harry Styles

,,Trzeba było uciec.'' - myślisz. Nie możesz już wytrzymać w domu.  Wydaje ci się , że wszystko co musisz słuchać to wrzaski i  rzeczy rzucane o ścianę i podłogę.  Bliscy cie  nie obchodzili. Siedzisz  w swoim pokoju i próbujesz słuchając muzykę.  Gdy słyszysz krzyki i wrzaski pełne argumentów.  Skuliłaś się w kłębek w rogu pokoju, przerażona, w płaczu , chcesz, aby twój chłopak cię stąd zabrał. Harry jest w trasie i wróci dopiero za dwa tygodnie. Przy nim zawsze czujesz się bezpieczna. Twój ojciec nie lubi Harry'ego ... zawsze myśli ,ze jest niedojrzały i nie kocha cię, kiedy twoi rodzice sprawiają ci większy ból. Patrzysz na zegar . Jest dwudziesta druga. O tej godzinie ma dzwonić Harry na Skype.  
,,Dryn, dryn , dryn.''- słyszysz z głośników. To Harry. Bierzesz laptopa i idziesz do łazienki, tak by Harry nie mógł usłyszeć krzyków rodziców.Nie powiedziałaś Harremu o rodzicach. Nie chcesz , żeby się niepotrzebnie stresował. Niech się cieszy trasą.  Przetarłaś oczy od łez i odbierasz . Uśmiech Harrego  jest piękny.
-Hej, piękna.  Tęsknie za tobą kochanie. Co dziś robiłaś?-pyta. Słysząc jego głos, praktycznie doprowadził cię do łez, ale powstrzymujesz je . 
-Hej Hazza... Ja za tobą też. Uhm, naprawdę nic ciekawego nie robiłam. Właśnie się uczę.  Jak tam trasa idzie?- próbujesz się uśmiechnąć. 
-Świetnie ! Chłopcy i ja mamy niesamowicie dobry czas.  Chciałbym,żebyś tu była.  - uśmiecha się. 
-Szkoda, że nie mogę ...- mruczysz pod nosem.
-WYNOŚ SIĘ ! NIE POTRZEBUJĘ CIĘ ! ZOSTAW !- słychać krzyki twojej mamy i rozbijanego szkła. Oczy Harry'ego się rozszerzają.
- Co to ​​do cholery było? Czy to twoi rodzice?  Co się dzieje? -Łzy spływają po  twarzy. Wszystko, co możesz  zrobić, to potrząsnąć głową. Nie można mówić. Nie chcesz mu powiedzieć.
-Ja ...nie wie..wiem ,co się tam dzieje. - wydusiłaś przez łzy. Zakrywasz twarz rękoma i  kołyszesz się w tył i przód. 
-[Twoje.Imię] kochanie, już jadę. Nie pozwolę cię krzywdzić. Będę tam  wkrótce. -Widzisz jak Harry pakuje już swoje walizki. 
 -Harry ... Nie. Co ... co z trasą? -pytasz.
-Nie mam zamiaru siedzieć i patrzeć jak cierpisz. Jedziesz ze mną. Chłopcy i fani zrozumieją. Ty jesteś dużo ważniejsza. -oznajmia.  Widocznie tata nie opuścił domu, bo oni ciągle wrzeszczą.W pewnym momencie ,nawet  słyszałaś jak  mama krzyczy z bólu. Czekałaś , płaczesz . Oni zapomnieli o tobie. Trzy długie, głośne, nędzne godziny mijają i słyszysz  pukanie do drzwi sypialni. Patrzysz  przez dziurkę od klucza, żeby upewnić się, że to nie  twój pijany ojciec. 
-[Twoje.Imię], jestem tu . Otwórz kochanie.. -Słychać głęboki,miły głos  Harry'ego i odetchnęłaś  z ulgą. Otwierasz  drzwi. On widzi, że tam stoisz z łzami w oczach .Ty pociągasz  nosem, a oczy wypełniają  smutek. Bierze  i przytula cię mocno, z ręką na głowie, szlochasz  w jego ramię. -
-Cicho, kochanie, jestem tu i teraz.- uspokaja cię. Łapie twoją walizkę i chwyta twoją rękę. Rodzice nie słyszą jak schodzicie po schodach. Cały dom, w którym spędziłaś dzieciństwo był zdemolowany. Patrzysz na nich przerażonym wzrokiem.Harry bierze cie w pasie.
-Powinniście się wstydzić. [Twoje.Imię] nie zasługuje  na takie gówno!- krzyczy do nich, a oni nadal się kłócą. -Chodź skarbie.  
Prowadzi cię do samochodu i jedziecie do rodzinnego domu Harry'ego. Jego mama  Anna przywitała cię i przytuliła. 
-Kochanie chciałaby ,żebyś wiedziała, że jesteś tu mile widziana .Harry cię kocha i dla nas też jesteś ważna. Nie będziesz już miała do czynienia z żadnymi strasznymi rzeczami. Teraz my jesteśmy twoją rodziną. - ona masuje ci plecy.Bierze cię na gorę do sypialni Harry'ego , gdzie będziesz przebywać. Wychodzi zrobić ci herbatę. Kładziesz się na piersi Harry'ego . Zaczynacie rozmowę. On potrafi cię rozśmieszyć. Jak można znaleźć tak niesamowitego chłopaka ?
-Dziękuje Harry za zabranie mnie z stamtąd. Kocham cię.-szepczesz, a on uśmiecha się do ciebie. Całuje cię w czoło i owija ręce wokół ciebie. 
-Ja też cię kocham. 
Nigdy nie czułaś  się tak szczęśliwa w swoim życiu. 

VIA - Nie pamiętam p;

3 komentarze:

  1. Czemu kolejny "twój" imagin NIE jest twój? To nie sztuka kopiować widziałam już taki na innym blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimku. Ja tu nie wstawiam swoim imaginów tylko takie, które przeczytałam i mi się bardzo spodobał. Więc to NIE SĄ moje imaginy.

      Usuń