czwartek, 18 lipca 2013

#7 Niall Horan

1 sierpnia 2012 r.
Drogi pamiętniku... O ile tak we współczesnych czasach zaczyna się notatki z życia. Od dziś będę zapisywać wszystkie ważne wydarzenia w moim marnym istnieniu.
Jestem [T.I.]. Mam 19 lat. rzuciłam szkołę, czego bardzo teraz żałuję. Zaczynam wszystko od początku, skąd pomysł o pisaniu pamiętnika. We wrześniu idę do 2 licealnej. Wszystko dzięki [I.T.P]. Ona pomogła mi się podnieść po tym wszystkim. A poza tymi smętami o szkole i życiowej porażce jestem wielką fanką Nialla Horana z One Direction. Jutro [I.T.P] ma urodziny. Szykuje się niezła impreza. Zaszalejemy, oj zaszalejemy.

4 sierpnia 2012 r.
Jak przypuszczałam zaszaleliśmy. Aż za bardzo. Zapomniałam dodać, że [I.T.P] ma brata, Louisa, który należy do 1D.
Więc on i jego kumple ( w tym Niall ) też tam byli. Nie powiem, wypiło się kilka piw - i nie tylko -. W końcu [I.T.P] zaproponowała grę w butelkę, na prawdę i zadanie. Ja wybrałam prawdę. Liam kazał mi powiedzieć, który z obecnych chłopaków mnie najbardziej pociąga. A ja, wyjawiając moją tajemnicę, odparłam, że Niall. Horan również powiedział, że się we mnie zakochał. Co dziwne, był trzeźwy. Zaprosił mnie na spacer, na jutro. Czuję się jak w filmie. A więc mam randkę z gwiazdą !!!

7 października 2012 r.
Przepraszam, że Cię zaniedbałam, Pamiętniku. Jestem z Niallem już ponad 2 miesiące. Czuję się spełniona. Chodzę do szkoły ( w moim przypadku to bardzo dziwne ), a Nialluś koncertuje. Chociaż rzadko się widujemy, wierzę w nas.

***

16 lutego 2013 r.
Aaa, jak się cieszę ! Po pół roku znajomości, Niall mi się oświadczył. Słyszysz ? Niall Horan mi się oświadczył ! Dokładnie w moje 20 urodziny, 14 lutego. Kocham go.
+ w szkole idzie coraz lepiej - zasługa mojego skarba, który we mnie wierzy.

***

15 września 2015 r.
Od dwóch dni jestem szczęśliwą mężatką. Chcemy mieć dwójkę dzieci, najlepiej chłopca i dziewczynkę. Jesteśmy tak zaabsorbowani, że nawet wymyśliliśmy imiona : Tom i Emilie. Wiem, że Niall będzie dobrym ojcem. Dla mnie odszedł z zespołu. Nie wiem, czy mnie byłoby stać na takie wyrzeczenie. Wracając do ślubu. Ceremonia była fenomenalna. Wypuściliśmy gołębie - symbol miłości. Oczywiście przyrzekliśmy sobie miłość aż po grób. Niall powiedział, że nawet śmierć nas nie rozłączy. Mam taką nadzieję ...

25 grudnia 2015 r.
Święta ... Mam dla Niallerka prezent. Test, a na nim dwie kreski. Jestem w ciązy ! 3 miesiąc. Jestem najszczęśliwszą mężatką i przyszłą mamą na świecie ! Już wyobrażam sobie nasza trójkę. Niall, ja i maleństwo. Ah, aż chce się żyć !

***

01.06.2016 r.
Mała ma już prawie miesiąc. Urodziła się jako wcześniak, 11 maja. Drżeliśmy o jego zdrówko, ale jest wszystko w porządku. Niall był przy mnie. Tak bardzo się bałam, ale jego dotyk potrafi zdziałać cuda ...

***

13 września 2025 r.
Mija 10 rocznica ślubu. Emilie ma 9 lat, ale .. No właśnie. Nie mam dla Nialla zbyt udanego prezentu urodzinowego. Wyrok : rak piersi z przerzutami. Ja nie chcę umierać w wieku 32 lat ! Chcę zobaczyć jak Emie dorasta ! Chcę żyć !

22 kwietnia 2026 r.
Jestem w szpitalu. Ręka mi się okropnie trzęsie. Umieram, powoli, jest mnie coraz mniej. Już się z tym pogodziłam. Mam 33 lata i czekam na śmierć. Boże, dziękuję Ci, że na mojej drodze postawiłeś GO. ON uchylił mi nieba, dzięki niemu czułam się jak w raju. Teraz już nie może mi mi pomóc, chociaż robi wszystko, co w jego mocy.

Emilie, jeśli to czytasz, to znaczy, że już mnie nie ma. Spoglądam na Ciebie z tamtego świata, gdzie kiedyś się spotkamy. Jak mniemam masz już 16 lat i dorosłe życie przed sobą. Nie zmarnuj tego, ucz się i dąż do celu. Mam nadzieję, że Bóg postawił Ci albo dopiero postawi na drodze tak wspaniałych ludzi jak mnie... Zostawiam cos dla Ciebie. Kocham Cię i bardzo tęsk


Tu zapiski się urwały. Strony notatnika były mokre. Mokre od łez. Emilie nie mogła powstrzymać emocji. Płakała, obracając w rękach pierścionek - prezent od matki. Ojciec objął ją ramieniem.
- Mama chciała, żebyś była szczęśliwa. Dostała ten pierścionek ode mnie na naszej pierwszej randce, ponad 20 lat temu - mówiąc to, z lazurowych oczu Nialla popłynęły łzy. - Byłas dla niej wszystkim, pamiętaj.
Przez te 6 lat był dla Emie ojcem i matką. Dawał radę. Nie znałazł innej kobiety, bo przecież przysięgał, że : "nawet śmierć ich nie rozłączy".

VIA - Fb (Stwierdzam zgon bo związek z Liamem Paynem)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz