środa, 11 września 2013

#63 One Direction jako...

Dzisiaj znalazłam 1D jako... Jest tego 18, ale są mega boskie i śmieszne :>
-----------------------------------------------------------
One Direction jako...

#1
Plakaty
Liam: Ona się rozbiera! Nie będę patrzeć! 
Zayn: Laska przesuń się, lustra nie widze! 
Harry: Dawaj mała! Jeszcze stanik!

#2
Sprzedawcy 
Liam: O nie, ! nie będę ci mógł wydać grosika reszty! przepraszam! pójdę do więzienia ! Wybacz mi!

#3  
Uczniowie 
Harry: Proszę Pani , czy wstawiłaby mi pani 6?
Nauczycielka: A za co Haroldzie?!
Harry: Za moją Dupencję! Ładna?
Liam: *ściąga na teście* Proszę pani, ja ściągam! Przepraszam, nie powinienem! Niech mi pani wybaczy, jestem okropny!

#3
Dostawcy pizzy : 
Harry: A w środku mój nr tel 
Niall: Należą się dwa kawałki za dostawę
Liam: O, zapomniałem o sosie. To na koszt firmy

#4
Ochroniarze:
Niall:. Daj chipsy to cię wpuszczę.
Zayn: wyglądasz lepiej ode mnie. Nie wpuszcze. Żart, nikt nie wygląda lepiej ode mnie.

#5
Psycholodzy.
Harry: A więc jaki masz problem.
Ty: To ty jesteś moim problemem.
Hazz: Podobno z problemami najlepiej się przespać...

#6
Super bohaterzy
Louis: Superman is here
Liam: Spokojnie opuszczamy budynek
Zayn: Tą laskę trzeba uratować!
Niall: JEDZENIE SIĘ SPALIŁO

#7
*Koniec Świata*
Liam: Tak, łyżki się skończą!
Zayn: UMRĘ ZE ŚWIETNĄ FRYZURĄ
Niall: Tyle jedzenia jeszcze zostało

#8
*Fabryka czekoladek*
Louis: Niall przestań tyle jeść
Harry: Czy tylko mi te czekoladki coś kształtem przypominają? 

#9
*W Twoim domu*
Niall: Mogę dokładkę obiadu?
Harry: Ale masz wspaniałą i seksowną mamę
Zayn: Świetnie wyglądam z Twoją rodziną.
Liam: Rozlałem zupę! Przepraszam, zaraz wypiorę obrus i odkupię Ci nowy, wybacz!
Louis: Ale masz Kevinów za oknem!

#10
Mężowie.
Zayn: Wyglądam w tym lepiej.
Harry: Sex ?
Liam: Może dać ci kocyk ?
Niall: Żarcie przynieś!

#11
*spowiedź w kościele*
Liam: Zapomniałem umyć się wczoraj, kiedy Zayn kichnął to nie powiedziałem na zdrowie.

#12
Dietetycy
Harry: Zdejmij bluzkę *klientka zdejmuje* już wiem co cię pogrubia! Stanik! Stanik zdejmij i będzie ok!

#13
Rodzice... *znalezli narkotyki*
Liam: Jak mogłeś coś takiego zrobić! Ale prosze nie płacz! przepraszam! !

#14
Dziennikarze
Niall: Och, a tu wstawimy przepis na golonkę, tutaj na spaghetti, a tu na jakąś karkówkę

#15
Policjanci
Liam: Dowód i prawo jazdy poprosze
Ty: Ale ja zapomnialam (płaczesz)
Liam: Ojej nie płacz możesz jechać dalej

#16
Fanki 1D
Liam: omg on znowu zrobił tc aaaa...
Louis: Larry is real i chuj
Zayn: RT jeśli uważasz że Zayn jest boski

#17
Nauczyciele.
Harry: Na semestr masz 3.
Ktoś: Ale moja babcia mówi, że jest pan seksowny!
Harry: A widzisz, jednak 5.

#18
Ojcowie
Niall: Zobacz jedz tak jak tatuś
Harry: Kochanie nie bój się tego kotka pogłaszcz go
Zayn: Będziesz miał taką samą fryzurę jak tata

6 komentarzy:

  1. Hahaha już to gdzieś czytałam... xD
    Tylko czemu Harry zawsze jak zboczeniec?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiste zapraszam do mnie

    http://kochacnazawsze.blogspot.com/


    Harry mój zboczuch xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej moge ci zrobić dedykację z imaginem (jak jakiś ciekawy znajdę) Tylko z kim ???

      Usuń
  3. hahahahaha cudowne !

    OdpowiedzUsuń