piątek, 20 września 2013

#67 Ważna informacja !!!!

Jak sam tytuł nosi będzie to coś ważnego. 

1. Będę mało się udzielać. Prawdopodobnie tylko w piątki, soboty i niedziele. Nie ze względu na szkołę, ale dlatego że mam karę na komputer :p Dzisiaj mogę napisać dlatego, że mama pozwoliła. 
a) Byłyby częstsze gdyby nie @Mary Styles, która nie chciała mnie zastępować przez pewien czas, ponieważ zajmuje się swoim BLOGIEM

2. Nie mogę zrozumieć dlaczego w mojej ankiecie nikt nie zagłosował na LIAMA -,- Nie lubicie go czy co. Jest mi przykro, dlatego że nie zagłosowaliście na Liama teraz będę wam nim spamować. Chyba, że ktoś nie zdążył zagłosować :c 

3. W notatce o 1000 wyświetleń prosiłam oto abyście pokazali, że jednak jesteście i czytacie moje imginy które dla was wyszukuję. Jak nie będziecie się udzielać to ja chyba usunę tego bloga :c

4. Wcześniej to już dawałam ale daję jeszcze raz
a) Mój ask (możecie, hejtować, pytać itp.) <klik>
b) Mój twitter (obserwujcie a ja się odwdzięczę się) <klik>
c) Mój facebook (możecie zapraszać tylko wiadomości że z bloga. Okej ?) <klik>
 
5. Pod tym postem zbieram dedykacje imaginów. 
a) (Do tych co będą pisać z anonimowego) podpiszcie się jakoś np. Fajny blog :) / owocova lili. 
b) Napisałam na przykładzie, że fajny blog chociaż w rzeczywistości nie jest fajny, bo nikt nie komentuje :c c) Ale piszcie z kim chcecie imaginy :)

2 komentarze:

  1. Ale ja przecież napisałam że MOGŁABYM się jeszcze na twoim udzielać xD Chyba nie patrzyłaś na wcześniejsze wiadomości. :)
    Ja bym chętnie na Liama zagłosowała gdyby było więcej możliwych odpowiedzi xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :) Zapraszam do mnie: http://piszeblogabobolimnienoga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń