czwartek, 12 września 2013

#64 Coś z okazji 1000 wyświetleń + kawałek mojego opowiadania

Wow. Jest 1000 wyświetleń na blogu. Ale nikt nie daje znaku życia ;_; Dajcie chociaż jakiś jeden malutki komentarz. To i tak dla mnie dużo znaczy, bo wiem że mam dla kogo szukać ciekawych imaginów :) 
Teraz coś dla mojej kochanej @Mary Styles, która zmusiła mnie abym dodała kawałek mojego niedokończonego opowiadania ;_; Będę tego żałowała do końca życia ;_; 
--------------------------------------------------------------------------
 
[***] Opowiedziałam Liamowi całą historię. W jego oczach widziałam żal i współczucie. Zaproponował mi abym u jego i chłopaków została na noc, a jutro pójdą ze mną po resztę moich rzeczy.
- Ale gdzie ja będę mieszkać ? Przecież jeszcze się uczę ! Nie stać mnie na wynajem mieszkania.
- Jak to gdzie będziesz mieszkać !? U nas. Będziesz tu mogła mieszkać do kiedy będziesz chciała. [***]

6 komentarzy: