piątek, 9 sierpnia 2013

#19 Louis Tomlinson czy Harry Styles ?


Jak co wieczór czekałaś na Louisa, wiedziałaś że przyjdzie do ciebie na noc twoi rodzice lubili go i szanowali ty kochałaś go bardzo. Gdy ktoś zapukał do drzwi pobiegłaś pędem je otworzyć. Gdy widziałaś Lou robiłaś się od razu weselsza. Było tak jak zawsze. Lou przywitał się z twoimi rodzicami, i od razu poszliście do góry do ciebie do pokoju .
L - I co mamy dziś w planach .
T - Może pójdziemy na imprezę
L - Okej
Gdy wyszliśmy z domu spotkaliśmy mojego byłego chłopaka Harrego . Poszedł z nami i ze swoja nowa dziewczyną na tą dyskotekę a bawiliśmy się wspaniale . Prawdę mówiąc czułam coś jeszcze do Harrego  , a zerwaliśmy przez jego rodziców ponieważ zmusili go do tego ale, zostaliśmy przyjaciółmi . Zaczęła się wolna piosenka Lou zaprosił Danile dziewczyną Harrego do tańca od razu się na to zgodziła . Poczułam się trochę  o nią zazdrosna . Moje myśli zerwał Harry pytając mnie czy z nim zatańczę .
H- Zatańczysz ze mną
T - Jaaa....sne.  Czemu nie w końcu jesteśmy przyjaciółmi
H- No właśnie
I nagle Harry porwał mnie na parkiet wirowaliśmy po nim do pięknej piosenki . Gdy piosenka się skończyła poczułam to co czułam przy naszym pierwszym pocałunku . Chyba się w nim zakochałam .  I co ja mam teraz zrobić pomyślałam co powiem Louisowi . Po miesiącu musiałam na poważnie porozmawiać z Lou, nie wiedziałam co mam mu powiedzieć . Po jego minie zauważyłam że też chce mi powiedzieć coś ważnego . Cóż zaczęłam mówić .
T - Lou musimy pogadać  na  pewien temat .
L- Też mam do ciebie sprawę
T - No to zacznij
L- Musimy no wiesz zerwać jest mi bardzo ciężko ale zakochałem się wtedy na imprezie w Daniele . Przepraszam
T - Ja tez do tego dążyłam ja znowu zakochałam się w Harrym i co teraz zrobimy .
L- Rozmawiałem z Daniele powiedziała że dziś zrywa z Harrym .
T -Czyli to koniec .
L - Tak .
T-Ale możemy zostać przyjaciółmi
L- Oczywiście .
Mówiąc to pocałował mnie w policzek, tez to odwzajemniłam . Gdy Louis wyszedł z domu prędko pobiegłam do Harrego, kiedy otworzył mi drzwi był załamany . Spytałam go .
T - Harry co się stało
H - Daniele odeszła ode mnie bo kocha Louisa  .
T- Tak mi przykro ale mam do ciebie sprawę możemy porozmawiać
H - Oczywiście .
Poszliśmy do pokoju Harrego, jego rodziców nie było w domu . Zamkną drzwi z pokoju i usiadł na łóżko .
H - O czym chciałaś porozmawiać .
T - Pamiętasz jak w sobotę byliśmy na imprezie i razem tańczyliśmy .
H- Tak a co .
T - Harry zrozum znowu się w tobie zakochałam .
H - Ja nie wieże ja też znowu się w tobie zakochałem ale myślałem że będziesz cierpieć po utracie Louisa .
T - Powiedziałam Louisowi że dalej kocham ciebie i nie mogę bez ciebie żyć zrozumiał, ale ta decyzja należy teraz tylko do ciebie .
H- Kocham Cię , zawsze Cię Kochałem i nigdy nie przestałem .
T - Jak się cieszę że cię mam
H- Więc możemy... być znowu parą . I niech moi rodzice mówią co chcą . Mam to gdzieś .
T - Naprawdę znowu dajmy sobie szansę . Kocham Cię Nad Życie .
Mówiąc to Harry zbliżył się do mnie   i zaczął mnie całować . Od tej pory minął już rok , i dalej jesteśmy razem w końcu  zrozumieliśmy że nie umiemy bez siebie żyć . Rodzice Harrgo zaakceptowali mnie i nam pomagali , myślę że mnie polubili... w końcu . Okazało się że Lou i Daniele są dla siebie przeznaczeni . I od tej pory czasem chodzimy na podwójne randki . Jest mi bardzo dobrze z Harrym , w tej chwili jesteśmy nie rozłączni ...

1 komentarz: