piątek, 16 sierpnia 2013

#28 Fakty o chłopcach

Tutaj mamy 30 faktów o chłopcach zrobione przez moją przyjaciółkę @Mary Styles :)
------------------------------------------------------------------------------

#1
Reporter: Więc, kto najlepiej całuje?
Louis : Ale skąd mamy wiedzieć kto najlepiej całuje? 
Harry : Niall

#2
Zayn: Życie jest jak Rollercoaster. 
Louis: Ale ty się ich boisz, Zayn!

#3
Dziennikarz: Co sprawia, że dziewczyna jest piękna? 
Louis: Marchewka

#4
Dziennikarz: Macie jakieś fobie? 
Harry: Krokodyle jaja. 
Liam: Łyżki. 
Zayn: Woda i wysokość. 
Louis: Dorastanie. 
Niall: Budzenie się rano.

#5
Jak można nie kochać Nialla? On jest jak miś, który po naciśnięciu brzuszka mówi: „Ja kocham Biebera” ~ Zayn Malik.

#6
Nicki Minaj przeraża mnie tak samo jak Paranormal Activity. ~ Liam Payne.

#7
Reporter: Który członek zespołu, jako pierwszy byłby skłonny go opuścić? 
Liam: Paul

#8
Zayn nienawidzi gdy Niall śpiewa operowym głosem. Pewnego ranka gdy zaczął to robić, uderzył go w twarz.

#9
Reporter: Gdyby to był wasz ostatni dzień na ziemi, co byście zrobili? 
Zayn: Em.. 
Harry: Kupiłbym trochę kotów.

#10
Liam: Harry kręci swoje słowy. 
Niall: Bo są proste.
Louis: Nie, to jest peruka. 
Harry: Jestem łysy..

#11
Louis: Co jest na twoim iPodzie Niall? 
Niall: Piosenki.

#12
Gdyby chłopcy mogli zmienić swoje imiona Liam chciałby nazywać się Ian, Harry Collin, Louis Norris, Zayn Joey a Niall Michael Buble.

#13
Raz gdy Louis powiedział że Harry jest uroczy, ten zaczął się uśmiechać a Zayn dodał: No tylko spójrz na te dołeczki!

#14
Harry: Jesteś głupi czy coś? Louis: Coś

#15
Gdy jedna fanka powiedziała Liam'owi że jest niesamowity i jest jego największą fanką on zapytał: A ile masz wzrostu?

#16
Fanka: Czemu nie poprosiłeś mnie jeszcze o rękę? 
Niall: Nie byłem w pobliżu. Byłem też trochę zajęty, może jak nagramy album i to wszystko. Może jakoś w czasie świąt? Dam ci jeszcze znać.

#17
Rozmowa między Louis'em a Harrym : @Louis_Tomlinson siedzę na sofie naprzeciwko ciebie...wyglądasz seksownie. @Harry_Styles hahaha twoje włosy mnie uwiodły. @Louis_Tomlinson wiem... taki miałem plan.

#18
Harry : Co byś mi zrobił gdybym latał wokół Ciebie z wielką łyżką ?
Liam: Wyprostowałbym Ci włosy!

#19
Będąc małym dzieckiem uwielbiałem światła, które były w windzie i nie przestawałem straszyć nimi ludźmi.Do czasu, gdy sam utknąłem w windzie, na trzy godziny. ~ Harry

#20
Jeśli miałbyś słonia, gdzie byś go ukrył? 
Harry : W pokoju. 
Zayn : W tunelu. 
Louis : Po co ukrywać słonia?

#21
Harry : Ja myślę... Ja myślę... Ja myślę... 
Louis : On myśli!

#22
Raz na koncercie Louis powiedział do Niall'a: co będzie następne, mały, irlandzki chłopczyku ?

#23
Gdy Niall poznał Justina Biebera, Harry wyprowadził go ze studia aby ten mógł wykrzyczeć swoje szczęście.

#24
Imię Zayn po arabsku oznacza piękny

#25
Zayn: Zawszę słyszę krzyk Harry'ego pod prysznicem, spowodowany tym że szampon wchodzi mu do oczu. Louis zawsze idzie mu pomóc.

#26
Niall: Jestem geniuszem matematycznym! 
Lou: Ile jest 675 książek + 345 książek? 
Niall: To BIBLIOTEKA! Zadawaj mi trudniejsze pytania Louis !

#27
Niall: Z niecierpliwością czekam na dzień w którym poślubię Directionerkę.

#28
Największy strach? 
Louis : Zayn boi się ciemności. 
Zayn : To kłamstwo! 
Louis : On jest autentycznie przerażony. 
Zayn : Ok boję się... Dzięki stary

#29
Gdy Niall zacznie gadać nikt nie da rady go zatrzymać, dopóki nie da się mu jedzenia - Louis.

#30
"Gdybym był dziewczyną myśle że byłbym zakochany w Zaynie. Po prostu jest piekny no nie? Te jego policzki." - Harry



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz